Archiv novinekHledáme do týmu vzdělávacích programů právě vás!Jste dobrý organizátor, dobrá organizátorka? Máte týmového ducha? Rádi komunikujete s lidmi, ale nezaskočí vás ani nezbytná administrativní rutina?
Je vám blízká oblast obecně prospěšného sektoru? Chcete se podílet na činnosti vzdělávací instituce s třiatřicetiletou tradicí a vynikajícími výsledky?
Pokud na vše tyto otázky odpovídáte ano, pak by vás mohla zaujmout námi nabízená pozice KOORDINÁTOR/KA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ pro pomáhající profese, o kterou rozšiřujeme náš tým.Náplň práce:
Administrativní a organizační zajištění agendy vzdělávacích programů pro pomáhající profese:
- organizace a koordinace přípravy a průběhu vzdělávacích programů pro pomáhající profese
- komunikace s účastníky
- komunikace s lektory
- příprava výukových prostor
- asistence při konání vzdělávací akce
- administrativní správa agendy svěřených vzdělávacích programů
- plánování termínů kurzů
- zpracování a správa databází
- zpracování akreditačních žádostí
Jaké znalosti, schopnosti, dovednosti a možnosti byste měli mít:
- vzdělání min. SŠ s maturitou + alespoň 1 rok praxe s organizováním akcí
- orientace v oblasti sociálních služeb výhodou
- doložená trestní bezúhonnost z důvodu hmotné zodpovědnosti
- dovednosti: odpovídající počítačová gramotnost (MS Office - min. Word, Excel, Google), ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, vedení virtuální a klasické "papírové" administrativy, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce
- schopnosti: organizovanost, pečlivost, spolehlivost, poctivost, rychlé reakce, systematičnost, kooperace, týmovost, sebereflexe, trpělivost, komunikativnost, příjemné a vstřícné vystupování
- možnosti:
pracovat v některých dnech v týdnu od 8.00 do 17.00
pracovat mimořádně o víkendech s příslušným příplatkem (cca 5 víkendových dnů ročně)
Co vám můžeme nabídnout:
- rozvojové prostředí stabilní obecně prospěšné společnosti
- pracovní prostředí podporující týmovost
- pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
- interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
- 6 týdnů dovolené
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů
- metodická podpora včetně supervize
- 3 měsíční zkušební doba
- úvazek: 0.5
- nástupní mzda 16.800 Kč odpovídající úvazku 0.5 ze základní celoúvazkové mzdy 33.600 Kč
- po skončení zkušební doby náleží ke mzdě pohyblivá složka vycházející z osobního ohodnocení konaného v pravidelných intervalech
- nástup 1. září 2024
Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání dvou dokumentů:
- motivačního dopisu, ve kterém krátce popíšete, proč si myslíte, že jste vhodnou osobou k vykonávání uvedené pozice a jaké k ní máte profesní a osobnostní předpoklady
- strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce.
Přihlášky do výběrového řízení zasílejte na email: kristyna.schreilova@remedium.cz, a to nejpozději do 26. července 2024. Do výběrového řízení můžeme zařadit pouze ty zájemce, kteří výše uvedené podmínky naplní.
Zájemce o pozici budeme o výběru a případném pozvání do dalšího kola informovat průběžně e-mailem. Nejpozději od nás zprávu obdrží do 29. července 2024.
Osobní setkání s vybranými zájemci o pozici budou probíhat v úterý 30. července 2024 v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
|