REMEDIUMREMEDIUM
Archiv novinek

KOORDINÁTOR/KA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ

Jste dobrý organizátor a plánovač? Jste týmový hráč? Rádi a efektivně komunikujete s lidmi, ale nezaskočí Vás ani nezbytná administrativní rutina? Je vám blízká oblast neziskového sektoru? Chcete se podílet na činnosti vzdělávací instituce s dlouholetou tradicí a vynikajícími výsledky? Pokud na vše tyto otázky odpovídáte ano, pak by Vás mohla zaujmout námi nabízená pozice KOORDINÁTOR/KA VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ, kterou rozšiřujeme náš tým.

Náplň práce:

Administrativní a organizační zajištění agendy vzdělávacích programů:

- organizace a koordinace přípravy a průběhu vzdělávacích programů
- komunikace s účastníky a lektory
- administrativní správa agendy svěřených vzdělávacích programů
- příprava výukových prostor a asistence při konání vzdělávací akce
- zpracování a správa databází
- realizace procesu zpracování akreditačních přihlášek jednotlivých vzdělávacích programů
- vytváření výhledového harmonogramu realizace vzdělávacích programů
- stanovování termínů výuky ve spolupráci s lektory

Jaké znalosti, schopnosti, dovednosti a možnosti byste měli mít:

- vzdělání min. SŠ + alespoň 1 rok praxe s organizováním akcí
- orientace v oblasti sociálních služeb výhodou
- doložená trestní bezúhonnost z důvodu hmotné zodpovědnosti
- dovednosti: odpovídající počítačová gramotnost (MS Office: min. Word, Excel, Google), ovládání běžných kancelářských a prezentačních zařízení, vedení virtuální a klasické (papírové) administrativy, kultivovaný mluvený i písemný projev v českém jazyce
- výhodou je zkušenost s akreditačním systémem AKRIS MPSV ČR a s tím související dovednosti
- schopnosti: organizovanost, pečlivost, poctivost, plánování, rychlé reakce, systematičnost, kooperace, týmovost, sebereflexe, komunikativnost, příjemné a vstřícné vystupování
- možnost pracovat dva až tři dny v týdnu od 8.00 - 16.30 s případnou časovou flexibilitou

Co vám můžeme nabídnout:

- kreativní a rozvojové prostředí stabilní neziskové organizace
- pracovní prostředí a pracovní vztahy zaměřené na hodnoty a etiku práce
- interní vzdělávání zaměřené na aktuální potřeby pracovníků
- 6 týdnů dovolené
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů
- metodická podpora včetně supervize
- 3 měsíční zkušební doba
- úvazek: 0.4 - 0.5
- do konce zkušební doby nástupní mzda 10.000 odpovídající úvazku 0.4 nebo 12.500 odpovídající úvazku 0.5 ze základní mzdy 25.000
- po skončení zkušební doby ke mzdě náleží pohyblivá složka vycházející z osobního ohodnocení konaného v pravidelných intervalech
- nástup 1. ledna 2023

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání dvou dokumentů:
- motivačního dopisu, ve kterém popíšete, jaká je vaše motivace vykonávat uvedenou pozici a jaké k ní máte profesní a osobnostní předpoklady
- strukturovaného profesního životopisu v českém jazyce.

Přihlášky do výběrového řízení zasílejte nejpozději do 18. listopadu 2022 na email: martina.zlamalikova@remedium.cz. Do výběrového řízení můžeme zařadit pouze ty zájemce, kteří výše uvedené podmínky naplní.

Zájemce o pozici budeme o výběru a případném pozvání do dalšího kola informovat průběžně e-mailem. Nejpozději od nás zprávu obdržíte do 23. listopadu 2022.
Osobní setkání bude probíhat 24. listopadu 2022 po individuální domluvě s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.


(c) 2006, REMEDIUM