REMEDIUMREMEDIUM
Archiv novinek

Hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici PERSONALISTKA/PERSONALISTA - 0,4 úvazek

Máte již pracovní zkušenosti v roli personalisty? Hledáte malý úvazek nebo vás láká práce v neziskové organizaci? Máte rád/a tabulky a systém, ale také komunikaci s lidmi?

Co vás u nás čeká:

- povedete a budete mít zodpovědnost za komplexní personální agendu (personální složky pracovníků, evidenci dobrovolníků, evidenci dovolených, evidenci vzdělávání, agendu BOZP a PO atp.) - máme cca 18 stálých zaměstnanců a cca 25 - 30 spolupracovníků na DPP, příp. DPČ na občasnou výpomoc nebo práce malého rozsahu

- budete připravovat a spravovat podklady pro mzdy (spolupráce s vedoucími a mzdovou účetní)

- budete oporou vedoucích pracovníků a ostatních zaměstnanců v pracovněprávních otázkách

- budete připravovat, organizovat a vést výběrová řízení na nové kolegyně/kolegy

- budete zajišťovat nástupní a výstupní procesy pracovníků včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích

- budete připravovat veškeré pracovně právní dokumenty (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, mzdové výměry, dohody o ukončení apod.)

- budete spravovat firemní LinkedIn

- pozice není manažerská, ale spíše koordinátorská


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

- minimálně 2 roky zkušenosti na pozici personalisty

- dobrá znalost aktuálního znění zákoníku práce a souvisejících předpisů

- dobré komunikační schopnosti

- schopnost sebereflexe

- souznění s našimi hodnotami a firemní kulturou

- dobré počítačové a administrativní dovednosti (především MS Excel, Word, Outlook)

- vzdělání min. SŠ s maturitou

- systematičnost, pečlivost, poctivost, otevřenost, trpělivost, inklinaci ke stabilitě


Co vám nabízíme:

- práci na úvazek 0.4

- časově flexibilní práci, kde týdenní rozvrh pracovních hodin může být přizpůsoben Vašim možnostem

- mzdu uvedenou v inzerátu - jedná se o nástupní mzdu, ke které se po 3 měsících přidává příplatek za osobní ohodnocení

- rozvojové prostředí dlouhodobě stabilní neziskové organizace - příští rok slavíme 30 let existence

- firemní interní vzdělávání související s místem pracovníka v organizaci a organizací jako celkem (témata jako např. hranice, hodnoty, sebepéče atp.)

- další vzdělávání v oboru formou externích kurzů

- důraz na firemní hodnoty a etiku práce

- 6 týdnů dovolené

- stravenkový paušál

- pravidelné vyhodnocování vašeho pracovního výkonu a toho, jak se u nás cítíte

- nástup: 15. února 2021

Pokud Vás inzerát zaujal, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu jana.tupa@remedium.cz a připojte krátkou zprávu, ve které uvedete, proč Vás práce u nás zaujala.

Odpovědi na Vaše nabídky s případným pozváním k osobnímu setkání budeme rozesílat e-mailem průběžně v době trvání inzerátu. Zprávu od nás obdržíte nejpozději 5. ledna 2021.

1. i 2. kolo osobních setkání bude probíhat po individuální domluvě termínu s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.

Termíny osobních setkání jsou stanoveny na 7. ledna, 12. ledna, 26. ledna a 3. února 2021.

Těšíme se na Vás!

Zuzana Radová
ředitelka organizace

Jana Tupá
manažerka pro personalistiku a rozvoj lidských zdrojů, jana.tupa@remedium.cz, tel: 272 739 833


(c) 2006, REMEDIUM