Archiv novinekHledáme kolegyni nebo kolegu na pozici PERSONALISTKA/PERSONALISTA - 0,4 úvazekMáte již pracovní zkušenosti v roli personalisty? Hledáte malý úvazek nebo vás láká práce v neziskové organizaci? Máte rád/a tabulky a systém, ale také komunikaci s lidmi?Co vás u nás čeká:
- povedete a budete mít zodpovědnost za komplexní personální agendu (personální složky pracovníků, evidenci dobrovolníků, evidenci dovolených, evidenci vzdělávání, agendu BOZP a PO atp.) - máme cca 18 stálých zaměstnanců a cca 25 - 30 spolupracovníků na DPP, příp. DPČ na občasnou výpomoc nebo práce malého rozsahu
- budete připravovat a spravovat podklady pro mzdy (spolupráce s vedoucími a mzdovou účetní)
- budete oporou vedoucích pracovníků a ostatních zaměstnanců v pracovněprávních otázkách
- budete připravovat, organizovat a vést výběrová řízení na nové kolegyně/kolegy
- budete zajišťovat nástupní a výstupní procesy pracovníků včetně veškerých změn v pracovněprávních vztazích
- budete připravovat veškeré pracovně právní dokumenty (pracovní smlouvy, DPP, DPČ, mzdové výměry, dohody o ukončení apod.)
- budete spravovat firemní LinkedIn
- pozice není manažerská, ale spíše koordinátorská
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- minimálně 2 roky zkušenosti na pozici personalisty
- dobrá znalost aktuálního znění zákoníku práce a souvisejících předpisů
- dobré komunikační schopnosti
- schopnost sebereflexe
- souznění s našimi hodnotami a firemní kulturou
- dobré počítačové a administrativní dovednosti (především MS Excel, Word, Outlook)
- vzdělání min. SŠ s maturitou
- systematičnost, pečlivost, poctivost, otevřenost, trpělivost, inklinaci ke stabilitě
Co vám nabízíme:
- práci na úvazek 0.4
- časově flexibilní práci, kde týdenní rozvrh pracovních hodin může být přizpůsoben Vašim možnostem
- mzdu uvedenou v inzerátu - jedná se o nástupní mzdu, ke které se po 3 měsících přidává příplatek za osobní ohodnocení
- rozvojové prostředí dlouhodobě stabilní neziskové organizace - příští rok slavíme 30 let existence
- firemní interní vzdělávání související s místem pracovníka v organizaci a organizací jako celkem (témata jako např. hranice, hodnoty, sebepéče atp.)
- další vzdělávání v oboru formou externích kurzů
- důraz na firemní hodnoty a etiku práce
- 6 týdnů dovolené
- stravenkový paušál
- pravidelné vyhodnocování vašeho pracovního výkonu a toho, jak se u nás cítíte
- nástup: 15. února 2021
Pokud Vás inzerát zaujal, zašlete nám svůj strukturovaný životopis na emailovou adresu jana.tupa@remedium.cz a připojte krátkou zprávu, ve které uvedete, proč Vás práce u nás zaujala.
Odpovědi na Vaše nabídky s případným pozváním k osobnímu setkání budeme rozesílat e-mailem průběžně v době trvání inzerátu. Zprávu od nás obdržíte nejpozději 5. ledna 2021.
1. i 2. kolo osobních setkání bude probíhat po individuální domluvě termínu s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
Termíny osobních setkání jsou stanoveny na 7. ledna, 12. ledna, 26. ledna a 3. února 2021.
Těšíme se na Vás!
Zuzana Radová
ředitelka organizace
Jana Tupá
manažerka pro personalistiku a rozvoj lidských zdrojů, jana.tupa@remedium.cz, tel: 272 739 833
|