REMEDIUMREMEDIUM
Archiv novinek

Hledáme kolegyni nebo kolegu na pozici SOCIÁLNÍ PRACOVNICE/PRACOVNÍK OBČANSKÉ PORADNY

Jste rádi v kontaktu s lidmi? Baví Vás práce s právními předpisy? Hledáte práci, ve které se můžete stále učit něco nového a nehrozí Vám stereotyp? Vítáte práci s podporou týmu? Pokud na vše odpovídáte ano, tak by Vás mohla zaujmout námi nabízená pozice PORADCE/PORADKYNĚ OBČANSKÉ PORADNY REMEDIUM. Hledáme kolegyni nebo kolegu do týmu na úvazek 0.25 - 0.3.

Náplň práce:
- vedení poradenských rozhovorů s klienty
- vedení klientské dokumentace
- vyhledávání a poskytování potřebných informací pro zájemce a uživatele
služby
- spolupráce na projektech poradny
- možnost podílet se na přípravě a vedení seminářů pro veřejnost
- spolupráce na tvorbě metodických dokumentů
- prezentace organizace na veřejnosti
- účast na týmových setkání včetně pravidelné supervize
- účast na vzdělávacích akcích, interních školení a celoorganizačních
pracovních setkáních

Místo a čas práce:

Praha, Beroun

Hlavním místem pracoviště je sídlo organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.

Občanská poradna má ještě kontaktní místo v Berouně na adrese V Pražské bráně 74, kde také probíhají 1 den v týdnu konzultace s klienty.

Nyní hledáme někoho, kdy by mohl minimálně 2 x do měsíce sloužit služby ve středu v Berouně.


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:

- VOŠ nebo VŠ vzdělání v oborech sociální práce nebo právo (splňující
vzdělání pro výkon profese sociálního pracovníka podle zákona 108/2006
Sb.)
- min. 1 rok praxe v sociální oblasti
- doložená trestní bezúhonnost
- základní orientace v právním systému, a to zejména v oblasti občanského,
rodinného a pracovního práva, v oblasti sociálního zabezpečení a
občanského soudního řízení
- zkušenost s odborným sociálním poradenstvím (zkušenost s občanským
poradenstvím výhodou)
- orientace v neziskovém sektoru
- Dovednosti: základy vedení poradenského rozhovoru, počítačová gramotnost
(MS Office - min. Word, Excel, Outlook, znalost programu ASPI výhodou),
- zkušenosti s lektorováním výhodou.
- Schopnosti: časová flexibilita, komunikativní a vstřícné jednání,
otevřenost k práci se sebou samým a ochota se neustále vzdělávat,
pečlivost, systematičnost, odolnost proti zátěži, schopnost týmové
spolupráce, organizační schopnosti.


Co vám můžeme nabídnout:

- rozvojové prostředí stabilní více téměř 30 let fungující neziskové
organizace
- přátelský kolektiv
- firemní vzdělávání
- důraz na firemní hodnoty a etiku práce
- práce v malém týmu
- 6 týdnů dovolené (v případě pracovní smlouvy)
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a
pracovních postojů
- metodická podpora včetně supervize
- úvazek: 0.25 - 0.3 (dle domluvy)
- spolupráce je možná na pracovní smlouvu, dohodu o provedení práce (DPP) či
dohodu o pracovní činnosti (DPČ)
- k základní nástupní mzdě uvedené v inzerátu se po zkušební době přidává
příplatek za osobní ohodnocení
- nástup: říjen 2020

Podmínkou zařazení do výběrového řízení je zaslání pracovního životopisu, ze kterého budou zřejmé Vaše zkušenosti a vzdělání pro roli sociálního pracovníka a motivačního dopisu, ve kterém uvedete i Vaší představu, jak práce v občanské poradně vypadá. Životopis zašlete nejpozději do 13. září 2020. Uchazeče budeme o výběru a případném pozvání do dalšího kola informovat průběžně e-mailem. Nejpozději od nás zprávu obdržíte 14. září 2020.

Osobní setkání s vybranými zájemci bude probíhat v Praze v termínu 22. září (2. kolo) a 25. září (3. kolo).

Těšíme se na Vás!

Hana Krusberská
vedoucí občanské poradny REMEDIUM

Jana Tupá
manažerka pro personalistiku a rozvoj lidských zdrojů, jana.tupa@remedium.cz, tel: 272 739 833


(c) 2006, REMEDIUM