Archiv novinekHledáme kolegyni nebo kolegu na pozici VEDOUCÍ VZDĚLÁVACÍCH PROGRAMŮ pro pomáhající profeseZajímáte se o vzdělávání pomáhajících profesí? Říkají vám něco témata jako jsou krizová intervence, psychoterapie, dluhová problematika, poradenství či řízení a supervize?
Máte zkušenosti s vedením malého týmu a řízením programu nebo projektu?
Umíte se dívat za obzor?
Ano? Možná je tato pozice přesně pro vás.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
Hledáme především někoho:
- kdo má zkušenosti s vedením týmu, baví ho vedení lidí a ví, že se v tom chce dále rozvíjet
- má dobré komunikační schopnosti
- má schopnost sebereflexe
- souzní s našimi hodnotami a firemní kulturou
- orientuje se v sociálních službách a pomáhajících profesích
- má zkušenosti s organizováním akcí (ideálně vzdělávacími)
Pokud nemáte dostatečné zkušenosti s dalšími manažerskými dovednostmi, očekáváme, že si je osvojíte v průběhu zavádění. Stejně tak Vás my budeme postupně učit, o čem přesně naše vzdělávací programy jsou po obsahové stránce a jaká je naše metodika organizování vzdělávání.
Na pozici vedoucího od Vás budeme očekávat, že převezmete vedení a řízení vzdělávacích programů tak, jak jsou aktuálně koncipované, že budete naši tradici vzdělávání přiměřeně rozvíjet a že dokážete udržet profesionální úroveň kurzů a výcviků.
Dále po Vás budeme chtít:
- vzdělání min. VOŠ humanitního směru
- 1 rok praxe ve vedoucí pozici
- doložená trestní bezúhonnost
- počítačové a administrativní dovednosti
- systematičnost, pečlivost, poctivost, otevřenost, trpělivost, inklinaci ke stabilitě
Co vám nabízíme:
- rozvojové prostředí dlouhodobě stabilní neziskové organizace
- přátelský kolektiv
- firemní vzdělávání
- důraz na firemní hodnoty a etiku práce
- práce v malém týmu
- 6 týdnů dovolené
- stravenky
- 6 měsíců zkušební doby
- soustavné vedení pracovníka a pravidelné hodnocení pracovního výkonu a pracovních postojů
- úvazek: 1.0
- nástup: dle dohody, nejdříve 1. dubna 2020
- mzda uvedená v inzerátu je nástupní mzdou po dobu prvních 3 měsíců, po 3 měsících se k platu přidají další příplatky včetně osobního ohodnocení
Náplň práce:
- Vedení 5-ti členného realizačního týmu vzdělávacích programů
- Vedení a organizace práce odborných garantů a lektorů vzdělávacích programů
- Metodická podpora a hodnocení podřízených
- Řízení organizace práce vzdělávacích programů
- Zpracovávání metodiky práce v programu
- Finanční řízení programu
- Řízení koncepce programu, plánování a rozvoj programu
- Zviditelňování programu
- Tvorba a řízení souvisejících projektů
- Akreditace vzdělávacích programů
- Organizace akcí
- Podílení se na rozvoji, strategii a chodu celé organizace
K reakci na inzerát přiložte motivační dopis v rozsahu min. 1 normostrany, ve kterém detailně doložíte Vaší motivaci k nástupu do pracovní pozice, míru naplnění uvedených požadavků a míru zkušeností s obdobnou prací + strukturovaný pracovní životopis.
Oba dokumenty zašlete nejpozději do 2. března 2020 na e-mailovou adresu jana.tupa@remedium.cz.
Odpovědi na vaše nabídky s případným pozváním k osobnímu setkání budeme rozesílat e-mailem průběžně. Nejpozději od nás zprávu obdržíte e-mailem 4. března 2020.
2. kolo osobních setkání bude probíhat po individuální domluvě termínu s vybranými zájemci o pozici v sídle naší organizace na adrese Křišťanova 15, Praha 3.
3. kolo osobních setkání bude probíhat v termínu 9. nebo 19. března 2020 opět v sídle organizace.
Těšíme se na vás!
Jana Tupá
manažerka pro personalistiku a rozvoj lidských zdrojů, jana.tupa@remedium.cz, tel: 272 739 833
Zuzana Radová
ředitelka
|