adresa:
Štěpánská 538/11, Praha 2 - Nové Město
Praha
12000
email: krize@fokus-praha.cz
web: www.fokus-praha.cz
telefon: nezadáno
telefon 2: nezadáno
mobil: 777 800 983
skype: nezadáno
icq: nezadáno
|
zřizovatel:
Fokus Praha, o.s.
Dolákova 536/24
Praha 8 - Bohnice
18100
kontakt: Mgr. Magdalena Flaksová
kraj: Hlavní město Praha
cílová skupina: senioři, dospělí
specifická skupina:
Mladí dospělí (od 16 let), dospělí, senioři. Lidé s duševním onemocněním a jejich blízcí.
|
otevřeno ve dnech:
poútstčtpá
podrobnosti o otevírací době:
kontaktní telefon: všední dny (pondělí - pátek): 8.00 - 18.00 hod.
krizový chat: všední dny (pondělí - pátek): 10.00 - 12.00 hod. a 14.00-16.00 hod.
konzultace v kanceláři nebo v domácím prostředí po předchozí domluvě
registrovaná sociální služba: ano
typ služby:
krizové centrum, mobilní krizová služba
jiné poskytované služby:
nezadáno
popis služby:
Prostřednictvím telefonických, osobních a e-mailových konzultací, příp. výjezdů za klienty do domácího prostředí nabízíme:
- pomoc v orientaci ve složité osobní situaci a v jejím řešení.
- pomoc v předcházení a zvládání krizových situací spojených se zhoršením zdravotního stavu - pomocí poradenství, bezpečnostních dohod a osobní podpory
- pomoc při zprostředkování jiných služeb Fokusu Praha nebo služeb dalších organizací.
- sociální poradenství v oblasti dávek, bydlení, práce.
Služba podporuje řešení krizových situací lidí se zkušeností s duševním onemocněním. Umožňuje včasnou intenzivní individuální zabezpečující podporu klienta v krizi. Cílem je nalézt řešení, které klientům umožní předejít nutnosti hospitalizace, případně hospitalizaci zprostředkovat co nejvíc šetrným způsobem.
Průběh služby :
Služba je poskytována ve všední dny v čase 8-18 hod. na kontaktním telefonu 777 800 983, po
domluvě také v kanceláři pracoviště nebo v domácím prostředí. Krizový chat je k dispozici každý
všední den (pondělí-pátek) v časech 10.00 - 12.00 hod. a 14.00 ? 16.00 hod. (výjimečně může být z
kapacitních důvodů provozní doba chatu omezena). Služba je realizována sociálními pracovníky,
psychology, zdravotními sestrami a psychiatrem.
Indikace pro poskytnutí služby je krizová situace klienta. Krizovou situací je míněno:
1. situace osobu ohrožující objektivními vnějšími podmínkami (ztráta bydlení, finanční tíseň, ztráta blízké osoby apod.) i bez známek zhoršení psychického stavu.
2. situace osoby se zhoršeným či akutním psychickým stavem, kdy není nutně znám spouštěcí důvod.
Klíčové indikátory krizové situace jsou ohrožení sebe a okolí, naléhavost a neodkladnost řešení.
poznámka:
nezadáno
|